2011年11月28日 星期一

男生女生

我校男生一回頭  萬千頭皮落膊頭
我校男生二回頭  鼻上生滿了黑頭
我校男生三回頭  慘過俾人落降頭
我校男生四回頭  四肢粗壯似隻牛
我校男生五回頭  智商只有二十九
我校男生六回頭  叫左阿媽做老豆
我校男生七回頭  打三條九去求救
我校男生八回頭  再望真係即刻嘔
我校男生九回頭  打到佢地變豬頭
我校男生十回頭  變完豬頭變禿頭

我班男生一回頭  嚇死河邊一頭牛
我班男生二回頭  全校女生一齊嘔
我班男生三回頭  全球色魔齊跳樓
我班男生四回頭  黃河從此不再流
我班男生五回頭  大慶油田不出油
我班男生六回頭  浮游生物不浮游
我班男生七回頭  碧咸要打乒乓球
我班男生八回頭  和尚洗頭用飄柔
我班男生九回頭  愛神見到要扣喉
我班男生十回頭  雞咁腳走莫逗留


我地女生一回頭 全校男生口水流
我地女生二回頭所有男仔唔會走
我地女生三回頭型男定會露兩手
我地女生四回頭愛神見到要逗留
我地女生五回頭智商只有一三十
我地女生六回頭打到男生變豬頭
我地女生七回頭嚇死型男口水流
我地女生八回頭變完女生變靚女
我地靚女九回頭和尚不要變禿頭
我地靚女十回頭碧咸智商有十九

沒有留言:

張貼留言

追蹤者